Thursday, September 15, 2016

Bollinger Bands R - Kode

Bollinger Bands fout Ek is nuut op R en ek sal dit waardeer as iemand my kan help met die volgende probleem . Ek probeer om die TTR pakket te gebruik om te bereken die Bollinger Bands . Ek het 'n matriks geskep met die Open , High , Low en Close veranderlikes met behulp van die volgende opdrag : OHLC & lt; - data. frame ( oop , hoog, laag , naby , check. names = true ) Re : Bollinger Bands fout Op Sat , 23 Oktober 2010 by 16:25 , Nikos Rachmanis & Gt; Hi Josua & amp; Jeff , & Gt; Baie dankie vir jou antwoorde . Soos jy sê ek het jou & Gt; aanbeveling met die volgende kode : & Gt; Close & lt; - as. matrix (naby ) & Gt; BB & lt; - format ( BBands ( Close , N = 14 , sd = 2 ) , syfers = 6 ) & Gt; Josua , die enigste ding wat ek nie ten volle begryp is die maType argument & Gt; jy het. Hoe presies het jy dit gebruik ? Die maType argument is nie baie interessant in BBands omdat BBands vereis net een MA . maType kan jy verskillende spesifiseer


No comments:

Post a Comment