Wednesday, October 5, 2016

Bollinger Bands Met Stochastics

Draad: Bollinger Bands + Stochastics + ADX? Jy moet eerste bekommernis jouself met geldbestuur voor enige gebruik van aanwysers. 'N Stelsel sal misluk onder die gewig van swak beoefen geldbestuur. Sodra jy daar kom, sal ek waarskynlik kry oor wat jy probeer om 'n paar baie aanwysers gebruik, maar eerste dinge eerste. Het jy 'n fondasie gaan wiskundig geskep 'n voorsprong in die mark deur middel van behoorlike geld besture? Eerlik ek nog steeds gebruik word met die berekening van my risiko so beslis nie & quot; voorsprong & quot; hoegenaamd nie. Ek is van plan op die gebruik van die klassieke 2% per handel van totale kapitaal, maar ja lyk asof daar sal toets met verloop van tyd. Ek beslis saamstem moet daar behoorlike geldbestuur, want ek geld verloor het (op demo) wees wanneer ek & quot; gedobbel & quot; met dieselfde lot grootte op verskillende ambagte. Jezzode - Hoe kan ek maklik trek historiese kaarte en sit aanwysers op hulle maklik, weet ek nie die regte bron weet (in MT4 dis 'n pyn). Dankie by voorbaat. Join Date Februarie 2014 Posts 76 Jy kan ook by te voeg, dat jy beslis die aanwyser opsies afhangende van die tydperk moet aanpas. Vir tendens volgende aanwysers soos Bewegende Gemiddeldes, moet jy in 'n bedrag in te vul van minder tydperk wanneer die tydperk word groter. Vir oscilators dis die oppsite, hoe groter die tydperk, hoe hoër is die bedrag van periodes moet wees. Ek kopieer / hierdie hieronder as jy wil meer oor die tipes aanwysers weet geplak: Soos jy kan raai van die titel van hierdie artikel, is daar in wese vier verskillende tipes tegniese aanwyser en hulle is soos volg: MACD, Paraboliese Kong en die verskillende bewegende gemiddeldes is 'n paar voorbeelde van die tendens aanwysers en hulle kan almal gebruik word om 'n tendens te identifiseer. Dit is wyd aangevoer dat jy net moet handel met die tendens so al hierdie aanwysers sal jou help om die besluit te neem uit jou hande, en dus dikteer watter rigting jy moet handel. Jou enigste besluit nou is op watter vlak die handel te betree. Hierdie tipe van aanwysers is in wese ossillerende aanwysers en is baie handig vir die bepaling van oorgekoop en oorverkoopte posisies en kan baie nuttig in sein die begin van 'n nuwe tendens wees. Voorbeelde sluit in RSI, Stochastics and CCI. Soos die naam aandui, hierdie tipe van aanwysers wys die volume van ambagte agter 'n particualr prysbewegings wat uiters voordelig kan wees omdat 'n prys beweging gerugsteun deur 'n hoë volume is 'n baie sterker sein as 'n prys beweging wat gebaseer is op 'n lae volume. Voorbeelde hier sluit Chaikin geldvloei, Force indeks, geldvloei Index en gemak van beweging. Wisselvalligheid aanwysers gebruik oor die algemeen wissel na die gedrag van die prys en die hoeveelheid agter enige bewegings wys. Dit is nuttig omdat enige dramatiese verandering in gedrag 'n goeie inskrywing sein kan voorsien. Algemene voorbeelde sluit Bollinger Bands, Gemiddelde Ware Range en koeverte. So daar het jy die vier verskillende tipes tegniese aanwysers aan u beskikbaar. Watter jy gebruik is heeltemal aan jou, maar dit is oor die algemeen aanbeveel dat jy ten minste een tipe elke ten einde bykomende bevestiging voorsiening te maak vir die invoer van 'n handelsmerk. Trading forex met behulp van tegniese ontleding is alles oor waarskynlikhede in dat wanneer jy 'n lang posisie betree, byvoorbeeld, jy wil al jou gekies seine te sein 'n opwaartse beweging, dus dui op 'n hoë waarskynlikheid van 'n opwaartse beweging plaasvind. As jy 'n streng stop verlies beleid gebruik en gebruik dit verskillende tipes aanwysers aan posisies te bevestig, dan met verloop van tyd hierdie hoë waarskynlikheid handel metode moet jou te voorsien met meer wenners as verloorders in die lang termyn. Hallo Handelaars, ek is redelik nuut in forex, maar ek is seker ek sal handel in die toekoms wanneer ek aangeleer genoeg vaardigheid en selfvertroue. Onlangs het ek het al die studie kandelaars en hulle nadenke oor die mark sielkunde. Ek is van plan op die ontwikkeling van 'n swaai-handel strategie met behulp van 4 uur kaarte, kandelaars ADX, Stochastics and Bollinger bands. Ek het 'n vraag vir diegene 3 aanwysers spesifiek. Ek is van plan op die gebruik van ADX om te bepaal of die mark trending en dan gebruik Stochastics / Bollinger om oorgekoop / verkoop seine te bepaal wanneer hulle in kombinasie met 'n paar kandelaar seine by belangrike ondersteuning / resiatnce gebied. So my vraag is - dink jy hierdie aanwysers saam gebruik is 'n goeie idee en is die standaard instellings goeie enought (moet ek iets in die instellings te verander om dit beter te maak)? Cheers Ek behulp Stoch op verstek. 'N geruime tyd althouth dit is wat oor gekoop of meer verkoop, as gevolg van 'n paar redes dit hou die posisie meer tyd. (Selfs nie op 'n hoë impak nuusvrystelling geval). Goeie ding is om te doen gaan om handel te dryf met die kombinasie van jou ander strategie ook. As jy tyd verander jou aanwysers parameters en vang die wat die beste vir jou. Ek dink bolinger band is verandering van bewegende gemiddeldes. As my ondervinding is dit goed vir kleiner tydraamwerk. Ek is nie seker dat ek reg of nie is. Aansluit Datum Maart 2015 Posts 7 Ek sal beslis probeer aanpassing van die aanwysers vir hoër tyd frzmes dienooreenkomstig en maak 'n paar toetse oor historiese data. Dankie vir meer inligting! soortgelyke Threads Deur yeschef in forum Newbie Island Last Post: 2008/02/27, 07:13 Deur barrooo in forum Newbie Island Last Post: 2007/12/15, 11:59 Deur walkonwallstreet in forum Newbie Island Last Post: 2007/11/05, 10:21 Deur DailyFX in forum Die ontleder Arena Last Post: 2007/05/22, 03:50 Deur stusontheforexnoob in forum Newbie Island Last Post: 2007/03/27, 06:14 Toestemming vir plekke Alle tye is GMT -4. Die tyd is nou 02:59. Leer hoe om handel te dryf Forex. BabyPips. com is die Beginner's Guide to Forex Trading. Jou beste bron vir Forex Onderwys op die Web. Kopiereg © 2005-2015 BabyPips. com LLC. Alle regte voorbehou. & Quot; Eerste sê vir jouself wat jy sou wees; en dan doen wat jy hoef te doen & quot. Bollinger Bands ® help om 'n voorraad se wisselvalligheid met verloop van tyd te evalueer. Wanneer die plot Bollinger Bands ® op 'n grafiek 'n reël hierbo en een lyn onder die prys grafiek van die voorraad sal sien. Wanneer 'n voorraad is om groot prysbewegings of is baie wisselvallig sy Bollinger Bands ® sal verder weg (brei) van die voorraad se prys grafiek wees. Wanneer 'n voorraad geleidelik beweeg met geringe prys bewegings, die Bollinger Bands ® sal nader aan (kontrak op) die voorraad se prys grafiek wees. Bollinger Bounce 'N Algemene tegniese gebruik van Bollinger Bands ® is om te voorspel wanneer 'n voorraad se prys sal "weiering" uit die boonste of onderste Bollinger lyn en dan terug te keer na die middel van die Bollinger Bands ®. Daarom, gee 'n lomp aanwyser vir 'n stuk waarvan die prys is baie naby aan of raak die onderkant Bollinger Band en 'n lomp aanwyser vir 'n stuk waarvan die prys is baie naby aan of raak die top Bollinger Band. Bollinger bands is bedoel om die huidige ondersteuning en weerstand vlakke 'n voorraad se illustreer. Dit beteken 'n lae prys die voorraad doen goed bly bo (ondersteuning) en 'n hoë prys die voorraad sukkel breek verlede (weerstand). Bollinger Squeeze Nog 'n algemene tegniek wat gebruik word om tendense te voorspel met Bollinger Bands ® staan ​​bekend as die Bollinger drukkie. Wanneer die bands kontrak so baie dat hulle begin om te verskyn op "squeeze" die voorraad se prys grafiek, is wanneer die Bollinger drukkie kom. Dit is gewoonlik 'n 'n hangende tempo wat lomp of lomp kan wees. Indien die voorraad se prys begin bokant die boonste Bollinger Band dit te breek is 'n positiewe teken dat die voorraad met voortgaan 'n opwaartse neiging. As die voorraad se prys breek deur middel van die laer band, dit is 'n lomp teken dat die afwaartse neiging waarskynlik sal voortgaan. Daar is ook ander tegnieke om tendense te bepaal met Bollinger Bands ®. Maar die Bollinger Bounce en die Bollinger Squeeze is die mees algemeen gebruik word, en nou moet jy weet hoe om dit te gebruik. Geluk! Tegniese aanwysers. INHOUDSOPGAWE


No comments:

Post a Comment